diumenge, 2 de maig del 2010

Darrere del blog... Judith

Nascuda el 26 de setembre de 1994. Actualment resideix a Corbera de Llobregat. Els seus plans de futur són estudiar el batxillerat artístic a Barcelona, per després poder fer disseny gràfic.
Divertida, simpàtica i amistosa. Té un germà petit molt pesat, i a vegades se li'n va la pinça una miqueta.

"El fet de fer aquest treball m'ha servit per enriquirme sobre les llengües que m'envolten, i per aprendre noves coses.
Haig de dir que també estic molt agraïda als meus companys de treball, en Marc i en Gerard, perquè penso que ens hem sapigut compaginar força bé a l'hora de repartirnos la feina i hem disfrutat tots junts treballant."

1 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei, Judit!! M'agrada molt que us ho hagueu passat tan bé fent un treball de l'insti!!! Gràcies per aquest comentari.

LOURDES

Publica un comentari a l'entrada

 

About Me